7 mar 2010

03:58:37

03:58:37

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Felicidades keniata d.C. Te lo mereces. Te lo has currado.

Es admirable tu pasión, perseverancia y capacidad.

Yo palme en el 35km cuando iva a 3h30'. Pero cuando las piernas no van, no van. Y paso de andar, aunke sean 100 m.

Sadud y millas.

Sedentaris.cat dijo...

Normalment no escric amb pseudònim ... però per dir unes paraules malsonants ho faré:

"ets lo puto crack, no hase falta disir nada más"

anònim sedentari :-)

PD: esperem crònica detallada d'aquesta proesa digna d'un keniata

Miquel dijo...

Enhorabona per haver aconseguit ser sub 4 hores. I tb per haver acabat la tercera marató. Això té molt mèrit. Felicitats Keniata.

Anónimo dijo...

Òscar,
Felicitats!!!! Ves com si tenies sub4h a les cames? M'imagino que deus estar molt content.
Apa, salut i kms!!! i pensa que en la properaja seràs sub 3h45m.
Pere - Pescallunes a corredors.cat

mercedario dijo...

Felicitats. I gràcies per els ànims que em vas donar.
Jo també vaig aconseguir el meu objectiu.