21 dic 2008

Reto sub45' Can Dragó

Traslado mi post de corredors.cat; como diria Schuster, no hase falta desir nada más:

"Desastre personal al repte sub45' party

Em vaig ficar en aquest grupet pq es va dir que els que tenien marca de 47 o així ho fessin... doncs be, temps fnal 50' 13''. PENÓS

No sé que m'ha passat però no hi trobo explicació encara. Potser sortir a un ritme que no és el meu, potser que el circuit era tot pla sense llocs on apretar i no em sé regular, potser potser, poden ser moltes coses però suposo que de tot s'aprèn i que només queda que entrenar més i millor.

Gràcies al Dani pels ànims i a tots els que anaveu comptant les voltes i estaveu alla a la línea de meta en cada pas de volta, siguem els primers o els darrers.

Gràcies!"

---> la próxima, este domingo la Sansi del Masnou (8km)

1 comentario:

ALBERT RUNNER dijo...

Ara ja se de que em sones jajajajja.... jo també vaig intentar el repte de sub 45' i dic intentar jajajja... en el km 8 el Dani (llebre) em va doblar i en veure que no tenia res a fer i que per la nit faria el relleu, em vaig retirar... quina llastima va ser...

una abraçada.