14 feb 2010

Mitja Marató de Barcelona

NUEVA MMP: 1h40'27''



tiempo: 1h40'27''
puesto: 1767/4135

Casi casi sub 100', en Gavà será!

Empiezo rapidete pero sin referencias ninguna de a quien seguir. El dia muy frío (aguanieve caía al principio, i el termometro temblando...) pero de los que apetece correr porque si no te pilla el toro.
Van pasando los km's y me veo fuerte, encaramos el paralelo e intento dosificar hasta la Gran Vía, donde ya puedo poner ritmo de crucero. Bajamos paseo san juan y al paso por el km.10 ya veo que voy por debajo de la marca del año pasado, buena señal. Sigo apretando y en el 16 y pasada la Diagonal, ya veo que se gira faena y es cuando hay que apretar ya que es donde estará la marca.
A tope de respiración (algun berrido tipo Chewie se escapaba) y sin mirar lo que quedaba. Último km al sprint y veo que el crono me marca ya el 1h40' y se me escapa un "mierda" en voz alta. Últimos metros y paro el crono en 1h40'27'', más feliz que una perdiz.

He bajado respecto a mi marca (1h41'21'') y respecto a la edición del año pasado (1h43'01'') Así que no puedo pedir nada más.
Al acabar, y visto el caos del guardarropa del año pasado, a casa corriendo para completar un total de 24.5 km.

-- PRÓXIMA CARRERA --

Mitja Marató de Gavà: El objetivo en media de esta temporada, hasta hace horas tenia mi marca ahi y quiero que la que tengo ahora me dure poquito.
Iré con la liebre de 1h40' aunque hoy la he visto con molestias :S

Apa nens ya os cuento. Salud y km's

6 comentarios:

Sedentaris.cat dijo...

Estàs fet un crack! Jo pronostico un 1h38 a la mitja de Gavà-Castelldefels. Recupera bé aquesta setmana.

Ferran

Anónimo dijo...

Vaig estar buscant-te en el calaix de sortida...en les sortides "falses" en comptes de córrer cap a la sortida caminava enrera a veure si et veia...al final et vaig poder veure fent grup a l'Alèxia i el Javier. Vaig sortir darrera vostre però anàveu massa ràpids i us vaig deixar anar.

Enhorabona per la marca, i espero que diumenge la tornis a deixar per sota dels 100'!

Ens veiem diumenge, però de lluny :P

Kjb

sandmannn dijo...

ei Ferran! de descans el just... avui sí però demà leña al mono una altra vegada

Kjb merci! però a mí em va passar el mateix amb ells, anaven massa ràpids i vaig pensar que no em convenia jeje. Faràs tirada a Gavà?

MIquel dijo...

Felicitats Sandmannn!!!.A Gavà ets sub 100 minuts segur.Jo, curiosament també estic intentant ser sub 100, però encara no ho he aconseguit.A Granollers vaig fer MMP 1:42:31 i a BCN també,1:41:36.A veure si a la tercera mitja consecutiva puc fer almenys 1:39:59.Molta sort.Endavant amb aquest blog que segueixo amb molt d'interés.

Anónimo dijo...

sandmannn sí que vaig a Gavà, només la Mitja però no tinc ni idea del ritme...a més de 5'/k segur.

A veure si l'Asana s'ha recuperat i et fa de llebre, això sí, el darrer km és cosa teva :P

Kjb

sandmannn dijo...

Miquel, juntat amb nosaltres a la sortida i anem amb la barqueta de 1h40', que ells posin el ritme i nosaltres les cames

Kjb, no et vols cremar per la Marató oi? Ben fet, tens cap, no com d'altres jejej